24 Ekim 2009 Cumartesi

Affet beni yüreğim...

Affet beni yüreğim...
Açtırdım kapılarını seni sevmeyene,derinlerdeki güzellikleri görmeyene...Sevgisizliklerine hapsettim seni...
.
Affet beni gözlerim...Sana bakmayan gözlerin esiri etti.Gülerken saçtığın ışığını zindana çevirdim...
..
Affet beni dizlerim...
Gelmez yarin yolunda beklettim.Ayakta durmaya dermansız ettim.
.
Affet beni sözlerim...
Her acı sözü yutup;hep tatlı sözler söylettim.Zehir sözlere sevgi sözlerimi ziyan ettim...
.
Affet beni kollarım...
Seni sarmayan kollara her daim açık beklettim.Gelmeyince zalim yar,sevdalara seni açmamaya yeminler ettim...
.
Affet beni gülüşlerim...
Yalancı gülmelere kanıp gönülden gülmelerimle karşılık verdirdim.Yüreğimi ağlattılar sen yine de gülmeye devam ettin...
.
Affet beni ellerim...
Uzanmaz elleri tutmanı,hiç bırakmamanı senden bekledim.Bomboş kalınca üşüdün soğukluğun yüreğime işlettin...
.
Affet beni Yarabbim...
Verdiğin bu canın hakkını veremedim...Yüreğimi bir kulun yaralamasına,gözlerimi ağlatmasına,Kollarımı bağlatmasına izin verdim...
.
Affet beni yarabbim O'nu çok sevdim....
Doğru zamanlarda yanlış insanlara,yanlış zamanlarda doğru insanlara mahkum oldu bu yürek...
.
Belki doğruyu görmeye yetmedi gözlerim.
Belki de yanlışı silmeye yüreğim...
.
Alıntıdır
.
.

2 yorum:

ferda dedi ki...

merhaba afet hanımcım nasılsınız?benimde blogspot adresim var ekledim sizi sizide beklerim kocaman öpüldüm canımmm

ferda dedi ki...

ben kova 927 yani:))ferda