18 Kasım 2009 Çarşamba

Kimlere emanetiz ...

500 kisiden biraz fazla çalısanı olan
ve bu çalışanların tümünün suç işlediği bir kurum/şirket düsünün:
.
* 29 kisi esine karsi siddet kullanmakla suçlanmis,
* 7 kisi sahtekarlik suçundan tutuklanmis,
* 19 kisi karsiliksiz çek yazmaktan suçlu,
* 117 kisi dogrudan veya dolayli olarak en az iki isinde iflas etmis,
* 3 kisi tecavüzden yatmis,
* 71 kisi kötü kredi geçmisi sebebiyle kredi karti alamiyor,
* 14 kisi uyusturucu ile ilgili suçlardan tutuklanmis,
* 8 kisi magazada hirsizlik yaptigi için tutuklanmis,
* 21 kisi halen bir davada sanik olarak yargilaniyor,
* 84 kisi geçen sene içinde sarhos olarak araç kullanmaktan tutuklanmış
.
Bunun hangi kurum / sirket olabilecegini tahmin edebilir misiniz?
TBMM
Bu araştırmayı son seçimden sonra tempo dergisi yapmış. bir süredir de internette dolaşıyor. Eğer araştırma doğruysa seçimlerde adaya değilde partiye oy verme işine son vermeliyiz.
.
En basit işe girerken sabıka kaydı istenen bir ülkede bizi yönetmeye aday olanlardan biz seçmen olarak sabıka kaydı almıyoruz ~
.
http://www.uludagsozluk.com/ 'dan alınmıştır.~
.
.

2 yorum:

nurşen dedi ki...

Selamlar ablacım,epeydir uğrayamadım çok yoğun günler geçiriyorum ama kaçırdığım tüm yazılarını zevkle okuyorum.
Bu yazıyıda bizlerle paylaştığın için teşekkürler.Hersözüne katılıyorum.
Sevgiler

MAVİANNE dedi ki...

emanet miyiz gerçekten de?
güzel günelr diliyorum sana
kedilerin anne kraliçesi
öptüm