4 Ekim 2009 Pazar

4 Ekim dünya hayvanları koruma günü...

Bügün 4 ekim
dünya hayvanları koruma günü
ne yaptım ettim çok kısacıkta olsa
bu yazıyı eklemeyi başardım..
Ben annekediyim ya...
Yazmazsam olmazdı değilmi?..
Bugün dünyaya sadece onların gözünden bakın
ve dünyanın ortak yaşam alanı olduğunu unutmayın
Fotoğraftakiler: Oğlum Serhan,
yavru kedilerimizden biri sarman,
sekizyıl yatağımda, koynumda beslediğim
ve epilepsi sonucunda melek olan
maymunumuz Cancan :(

(fotoğraf yirmiyıl öncesine aittir)

işte ben evlatlarımı böyle büyüttüm
lütfen sizlerde çocuklarınıza
hayvan sevgisi aşılayın.
Hayvanların bizim korumamıza
ihtiyacı olduğu kadar
bizimde hayvanlara ihtiyacımız var.



2 yorum:

AxiKedi dedi ki...

Nasıl büyüdüysem Öyle de büyütüyorum.. :)

AYŞENİMOOO dedi ki...

AAA EVDE SEN DEMEK MAYMUN BİLE BESLEDİN...HAYVANLARIN DİLİ OLSA SENİ KORUYUCU MELEKLERİ SEÇERLERDİ
HARİKASIN...
ÇOCUKLARIN DA ÇOK ŞANSLI BÖYLE BİR ANNELERİ OLDUĞU İÇİN...
ÖPTÜM...